Caparol lanceert haar nieuwe campagne waarin erkenning voor de vakman, expertise en plezier centraal staan. Met deze campagne wil Caparol niet alleen zichzelf, maar ook de schildersbranche een nieuwe impuls geven.
Deze verjongingskuur van Caparol heeft een lange termijn visie, waarmee het merk zichzelf en de branche een frisse wind in de zeilen geeft: een compleet nieuw design en een krachtige internationale merkslogan ‘The Power of Surface’.
Al meer dan 125 jaar zijn het verfraaien van oppervlakken de drijfveer van Caparol. Het is namelijk zoveel meer dan verf op een muur, kozijn of vloer. Caparol wil hele gebouwen aantrekkelijker, duurzamer en leefbaarder maken. Daarvoor hebben zij niet alleen kwalitatieve producten en intelligente oplossingen, maar ook sterke partnerschappen en expertise die inspireert. En niet te vergeten: de vakman. Hij verdient erkenning voor zijn ambacht.
De herpositionering is reeds in thuisland Duitsland geïntroduceerd en zal in 2023 achtereenvolgens in heel Europa worden uitgerold. Met deze campagne wil Caparol zich onderscheiden van de monotonie in de markt. Zo helpt Caparol om de schildersbranche aantrekkelijker te maken voor de nieuwe generatie schilders.
Om de vakman en handel kennis te laten maken met de herpositionering zal het Caparol-team tijdens de ‘CapaCoffee Power Tour’ bij ruim dertig verfgroothandelslocaties aanwezig zijn.
- Bekijk ook
- caparol.nl/thepowerofsurface