Op vrijdag 18 oktober opent ALKU alweer een tweede brandstore in de fysieke winkelstraat. De belevingswinkel in Vught (Heuvel 1) is een inspirerende plek waar het winkelend publiek straks de producten van ALKU kan bekijken, voelen en beleven. Daarnaast staan er adviseurs klaar om vragen te beantwoorden, te adviseren en te inspireren.
Roland de Weijer, directeur van ALKU vertelt over de keuze om een compleet nieuwe productcategorie bij winkelstraatbezoekers onder de aandacht te brengen. En hij legt uit waarom is gekozen om kunststof kozijnen, schuifpuien en deuren te presenteren in een compacte winkelsetting. De Weijer: “Wie ooit kozijnen heeft aangeschaft, weet dat je bewust de gang naar een industrieterrein of een afgelegen showroomlocatie moet maken om je te oriënteren of te laten adviseren. Een activiteit die mensen liever uitstellen of in elk geval niet op hun favorietenlijstje van vrijetijdsbesteding hebben staan. Met een brandstore in het centrum van Vught hopen we de drempel te verlagen en mensen al vroeg te helpen in hun oriëntatieproces. Dat doen we in een warme setting, zodat het echte gevoel van thuis ontstaat.” Bezoekers kunnen in de belevingswinkel sfeerproeven en zicht krijgen op de mogelijkheden.
ALKU In Zicht
Met het concept van de belevingswinkel, getiteld ALKU In Zicht, geeft ALKU bezoekers letterlijk zicht op kozijnen. De Weijer: “Mensen die onze showroom bezoeken zijn positief verrast over de enorme variatie in kleuren, stijlen, innovaties en producten. Die inspiratie kunnen we voortaan in de uitnodigende, huiselijke brandstore ook al bieden.”
- Bekijk ook
- alku.nl/vught