24/7 inzichtelijk

01-09-2022
24/7 inzichtelijk

MEWA lanceert zijn vernieuwde klantenportaal als onderdeel van een digitaliseringsoffensief. Op my.mewa-service.nl kunnen klanten 24 uur per dag hun bestelgegevens bekijken, diensten beheren en nieuwe diensten aanvragen.

24/7 inzichtelijk

Het klantenportaal biedt een gemoderniseerde gebruikersinterface en diverse nieuwe functionaliteiten. Het nieuwe portaal is voor iedereen die met MEWA samenwerkt een handige aanvulling op de persoonlijke service.

‘Wie bijvoorbeeld gebruikmaakt van de dienst werkkleding, kan op het portaal terecht om bij personeelswissels snel en gemakkelijk nieuwe dragers aan te melden. Of men wil een overzicht krijgen van lopende contracten, facturen opvragen of een reparatie aanvragen - dit alles kan via my.mewa-service.nl met slechts een paar klikken op elk moment van de dag of nacht,’ zegt een tevreden Antoine Menheere, administratief directeur bij MEWA Nederland.

Alle gegevens worden duidelijk weergegeven, met filter- en sorteermogelijkheden voor facturen, een overzicht van actuele contractgegevens, opgeslagen stamgegevens, actuele aanvragen, klachten, enz. Serviceverzoeken, zoals wijzigingen in leveringshoeveelheden, kunnen digitaal aangemaakt en beheerd worden. De komende wisseldagen, waarop vuil textiel wordt opgehaald en schoon textiel wordt afgeleverd, kunnen worden opgevraagd, evenals de contactgegevens van het serviceteam en de ondertekende contracten, actuele producten en prijzen. Het systeem is ook mobiel en kan op alle eindapparaten worden gebruikt.