Groot feest bij het in Nijverdal gevestigde kozijnenplatform Toelevering Online. Afgelopen week verkocht Toelevering Online het 100.000e maatwerkkozijn. Een bijzondere mijlpaal in de slechts zevenjarige geschiedenis van het bedrijf.
Sinds de oprichting in 2017 heeft het platform zich ontwikkeld van een ambitieus afstudeerproject, naar een online marktleider. Inmiddels zijn er meer dan 60 werknemers in dienst en bedraagt de omzet meer dan 50 miljoen euro per jaar. Gepaard met deze groei, kon de verkoop van het 100.000e kozijn dan ook niet uitblijven.
Meer dan 802.000 m² kozijnoppervlak
“Onze prognoses voorspelden het al een paar maanden: binnenkort vindt de verkoop van het 100.000e kozijn plaats”, vertelt Daan Bol, algemeen directeur bij Toelevering Online. “Deze week was dan eindelijk het moment, de confettikanonnen gingen af in het kantoor” aldus Daan. “Het enorme aantal 100.000 is lastig voor te stellen, maar als we dit ontleden betekent het dat er: meer dan 802.000 m² kozijnoppervlak, meer dan 1.7 miljoen strekkende meter profiel en al meer dan 209.000 m² glas is geproduceerd.”
Toelevering Online gaat zich, naast haar vestiging in België, ook op andere landen in Europa gaat richten. Het concept blijft hetzelfde: al zal de naamgeving meer internationaal van aard zijn: Provix Europe.
- Bekijk ook
- toeleveringonline.nl